ЗГУРТАВАНЬНЕ БЕЛАРУСКАЙ ШЛЯХТЫ

ASSOCIATION OF THE BELARUSIAN NOBILITY

СОБРАНИЕ БЕЛОРУССКОЙ ШЛЯХТЫ


Правілы форумаў (па-беларуску)Правила форумов (по-русски)

Бел.: Калі вы ўводзіце свой лагін і пароль, часта здараецца, што вас не пускае і піша пра памылку. Пры гэтым адкрываецца старонка для ўвахода на форум. Ваш лагін ужо запомніўся. Набярыце яшчэ раз пароль і націскайце "ўвайсьці". Павінна спрацаваць.

Рус.: Когда вы вводите свой логин и пароль, часто случается, что вас не пускает и пишет об ошибке. При этом открывается страница для входа на форум. Ваш логин уже запомнился. Наберите пароль ещё раз и нажимайте "войти". Должно сработать.

Автор Тема: Равускі, Равуцкі, Рэвуцкі, Рэвускі, Ржавускі, Ржавуцкі, Ржэвускі, Ржэвуцкі / Ravuski, Ravucki, Revucki, Revuski, Ržavuski, Ržavucki, Rževuski, Rževucki / Равуцкий, Ревуский, Ревуцкий, Ржевуский, Ржевуцкий  (Прочитано 15926 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Ржэвускi

  • Гость
Мяне завуць Павел Ржыуцкi, але дзед меу прозвiшча Ржывускi. Шукаю аднафамiльцау/iнфармацыю пра продкау.
« Последнее редактирование: 18 Мая 2012, 00:48:01 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »

Wisznewski

  • Участник
  • ***
  • Сообщений: 160
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:17:24 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Audiatur et altera pars...

Андрэй Мікалаеў-Пашкевіч

  • Участник
  • ***
  • Сообщений: 103
  • Litwin
    • Milites Christi
Далучаюся да пытаньня - дзе нарадзіўся дзед?
Толькі вось пазнаёміўся з бабулькай - Равуцкай Марыяй Мікалаеўнай.
Аколіца Гайдукова Слабодка ў 2 км ад Раванічаў, Бярэзіншчына/Чэрвеншчына Менскае вобл.
Аколіца дакладна шляхецкая, служылі паном Слатвінскім.
Ледзь што - пішыце.
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:17:38 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Gente Lithuanus natione Albaruthenus

Ржэуцкі

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 2
Дзень добры, шукаю свае карані..
Гэта мае продкі.  Нажаль я вельмі мала пра іх ведаю, а з гадамі гэтая патрабавальнасць ўсё росне і росне. Калі ласка, калі маеце хоць нейкую звестку аб іх, падзяліціся ёю.
А сабе:
Я – Ржэуцкі Алег Браніслававіч 1971
Бацька – Ржэуцкі Браніслаў Карлавіч 1938-1992, нарадзіўся Барок, каля Карытніцы, зараз не існуе. Ігуменскі альбо Барысаўскі ўезд.
Дзед – Ржэуцкі Караль Флёркавіч, пра яго нічога не ведаю, згінуў без вестак у вайну
Прадзед – Ржэуцкі Флёрка (Флор?, Флоріан?), так сама нічога не ведаю.
Прабабка – Ржэуцкая Эмілія Фелькаўна 1878-1960.
 У сям'і заўсёды казалі, што мы з шляхты. Але паперамі гэта не падцвярждаецца. Вось і шукаю хоць нейкія звесткі.
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:17:50 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »

Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта

  • Администратор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 2035
    • Згуртаваньне Беларускай Шляхты
нарадзіўся Барок, каля Карытніцы, зараз не існуе. Ігуменскі альбо Барысаўскі ўезд.

Вёска Карытніца была ў Пагоскай воласьці Ігуменскага павета (зараз Машчаніцкі с/с Бялыніцкага р-ну Магілёўскай вобл.).
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:18:04 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Просьба не пісаць e-mail’ы і ў асабістыя звычайныя пытаньні, для гэтага існуе Форум. Пэрсанальна — толькі камэрцыйныя запыты. Дорага. / Просьба не писать e-mail’ы и в личные обычные вопросы, для этого существует Форум. Персонально — только коммерческие запросы. Дорого.

Wisznewski

  • Участник
  • ***
  • Сообщений: 160
Мне здаецца, што Ржывуцкія з Ялоўкі (Высокая Гара Бярэзінскі р-н) напэўна сваякі Ржывуцкім з Баркоў, вёскі не аж так далёка адна ад другой. У Ялоўцы Ржывуцкіх было палова вёскі да 30-х...
Ржывуцкія з Ялоўкі мне казалі што іхны род паходзіць з сучаснага Клічаўскага р-на (Магілёўская вобл.) наколькі сягала іх памяць. Можа У. В.-Шэлюта нешта мае ў св. выпісках зьвязанае з Клічавам, усх. Бабруйшчынай?
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:18:17 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Audiatur et altera pars...

Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта

  • Администратор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 2035
    • Згуртаваньне Беларускай Шляхты
Вывад яны мелі ў Менскім ДДСе 1802.09.01, асноўная форма прозьвішча па-польску пісалася як Rzeuski; у шляхецкіх сьпісах сустракаюцца варыяцыі. Папярэдне мелі вывад у Аршанскім земскім судзе ў 1795.

Частка роду дакладна была зацьверджаная ў расейскім шляхецтве, але позна — у 1873, пагэтаму, можна меркаваць, што большасьць былі запісаныя ў падатныя станы. Жылі ў Барысаўскім, Вілейскім і Ігуменскім пав. Пры вывадзе назвалі сваім гэрбам "Крыўду".

У Магілёўскім ДДС быў таксама вывад 1805.03.15, людзі жылі ў Чэрыкаўскім пав., назвалі сваім гэрбам "Пакору", але на малюнку варыянт "Крыўды". Які ў іх далейшы лёс ня ведаю.

Былі яшчэ Ржавускія ў Слуцкім павеце, з асобным вывадам. І Ржавускія ў Ігуменскім і Менскім, сваякі графаў Ржавускіх, у іх таксама асобны вывад.
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:18:29 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Просьба не пісаць e-mail’ы і ў асабістыя звычайныя пытаньні, для гэтага існуе Форум. Пэрсанальна — толькі камэрцыйныя запыты. Дорага. / Просьба не писать e-mail’ы и в личные обычные вопросы, для этого существует Форум. Персонально — только коммерческие запросы. Дорого.

Ржэуцкі

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 2
Вывад яны мелі ў Менскім ДДСе 1802.09.01, асноўная форма прозьвішча па-польску пісалася як Rzeuski; у шляхецкіх сьпісах сустракаюцца варыяцыі. Папярэдне мелі вывад у Аршанскім земскім судзе ў 1795
Паважаны Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта, ці мажліва атрымаць хоць нейкія звесткі аб гэтым вывадзе? Нажаль зараз жыву ў Гданьску і не маю мажлівасці адведаць НГАБ.
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:18:43 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »

Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта

  • Администратор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 2035
    • Згуртаваньне Беларускай Шляхты
Вывад яны мелі ў Менскім ДДСе 1802.09.01, асноўная форма прозьвішча па-польску пісалася як Rzeuski; у шляхецкіх сьпісах сустракаюцца варыяцыі. Папярэдне мелі вывад у Аршанскім земскім судзе ў 1795
Паважаны Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта, ці мажліва атрымаць хоць нейкія звесткі аб гэтым вывадзе? Нажаль зараз жыву ў Гданьску і не маю мажлівасці адведаць НГАБ.

Нацыянальны Гістарычны архіў Беларусі. Ф. 319, воп. 1, спр. 32-а, арк. 418—419адв.
« Последнее редактирование: 30 Августа 2013, 17:18:55 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »
Просьба не пісаць e-mail’ы і ў асабістыя звычайныя пытаньні, для гэтага існуе Форум. Пэрсанальна — толькі камэрцыйныя запыты. Дорага. / Просьба не писать e-mail’ы и в личные обычные вопросы, для этого существует Форум. Персонально — только коммерческие запросы. Дорого.

mjrzew50

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 3
Уважаемые господа - у меня вопрос: в поисках информации о своих предках: мой дед Ржевуский Адольф родился в 1887 году , офицер в царской армии до 1917 года , Ржеуский, Ржеусcкий или Ржеbусcкий Кипрян мой прадед, живущих в деревне Дoбрицке (Дaбрицке , Dobryckie) под Борисовом. Если кто-то знает что-то почетное государства на мою просьбу, пожалуйста, пишите на мой адрес электронной почты: mjrzew50@o2.pl
Извините за орфографические ошибки - Мирослав Rzewuski , горад Квидзын , вобласць Паморскае , Польша.


Паважаныя спадары - у мяне пытанне: у пошуках інфармацыі пра сваіх продкаў: мой дзед Ржевуский Адольф нарадзіўся ў 1887 годзе, афіцэр у царскай арміі да 1917 года, Ржеуский, Ржеусcкий або Ржеbусcкий Кипрян мой прадзед, якія жывуць у вёсцы Дoбрицке (Дaбрицке, Dobryckie) пад Барысавам. Калі хтосьці ведае нешта ганаровае дзяржавы на маю просьбу, калі ласка, пішыце на мой адрас электроннай пошты: mjrzew50@o2.pl
Выбачайце за арфаграфічныя памылкі - Міраслаў Rzewuski , Квидзын, Паморскае ваяводства, Польшча.
« Последнее редактирование: 23 Мая 2012, 23:58:17 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »

Pavel Rzewuski

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 5
мая радаслоўная па бацькавай лініі:
прадзед: Aнтон (...-1936(?))   -   Aдэля (...~1921)                                   
іх дзеці:
Aнтося  (Антаневіч ..-1971.В.Гара,Бяр.р-н),
Aльбина (Шапчыц,  1900-1981 г.Абінск, Краснад.край),
Павел (1895 в. Ялоўка Бярэзінскага р-ну Менскай вобл - 1937(НКВД)) ,  - мой дзед
Бoлюсь,
Станиславa (Гараўская),
Виктя (Тарасевіч... -Нью-Йорк 1975),
Пётронеля(Ліпніцкая ... -Нью-Йорк 04.08.1975),
Франтишек (1892/15.VI Ялоўка - 1975/6.XI Варшава) ,
Иван(Ясь),
Ядвига (Матусевіч, 1903 - 1955)

mjrzew50

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 3
Сэр Пол, мая сям'я таксама зыходзіць з вобласці сучаснай Беларусі. Мой дзядуля Адольф, верагодна, нарадзіўся ў 1887 годзе ў Dobryckie пад Барысавам, і яго бацькі Кіпрыяна і дом Язэпа таксама Rzewuska. Сэр Пол мяне пытанне да вас на што ўвесь час шукае адказы і я не магу знайсці, чаму ў беларускім правапісе назвы мовы Rzewuski часам не літара "W" і Rzeuski. Акрамя таго, у рускай арфаграфіі сустрэўся з гэтай аварыі, часам нават напісаў Rzewuski (Rzeuski) , Ржевуский (Ржеуский). Я прывяду вам прыклад з Інтэрнэту:

http://tululu.org/read52318/617/
http://www.litmir.net/br/?b=96482&p=329

Я прашу прабачэння за памылкі ў арфаграфіі і адкажыце, калі вы можаце вы яе ведаеце.

Pavel Rzewuski

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 5
Мірослав, наконт "знікнення" 'w' з прозвішча Rzewuski магу сказаць, што гэта яўны уплыў русіфікацыі, які паўплываў і на напісанне прозвішчаў.
Прозвішча майго дзеда было Ржэвуцкі, але яго дзеці (і мой бацька) ужо былі запісаныя як Ржэуцкі (без "в").
З'явілася нават больш "версій" напісання прозвішча сярод маіх родных: Ржыуцкі,Ржэутскі,Ржэуцкі...  А запіс прозвішча дзяцей, асабліва у сельскай мясцовасці, "без праблем" рабіліся  без удакладнення дакументаў бацькоў...
--------
Я адказаў вам таксама на ва email - праверце вашу пошту )

fatso

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 278
    • Rodzina Robakow w Charkowie 1906
mjrzew50>>> czyzby Pan mial cos wspolnego z Rzewuskimi herbu Krzywda, znanym magnackim rodem WXL?  Tu link podaje: http://en.wikipedia.org/wiki/Rzewuski_family

Mnie osobiscie zainteresowalo cos innego: Pan podaje wyzej, ze carski oficer, do 1917r, to Pana dziad rodzony. Czyli tak jakby przeskoczyl Pan jedna generacje bo mija juz prawie 100 lat czyli powinno byc okolo 4 generacji. Dziwne ale calkiem mozliwe i to sie zdarzylo u nas, Robakow herbu Ogonczyk. Ojciec moj ur. w 1900 pamietal dziadka, podpulkownika-lekarza, gdy ten powrocil z wojny rosyjsko-japonskiej w 1905r. Czyli stary sam sie wzial do robienia dzieci, z mloda szlachcianka oczywiscie, gdy sam byl po 40-stce. Co widac na obrazku: http://s269.photobucket.com/user/swiniopas/media/Robakrodzinka.jpg.html?sort=3&o=31

Osobnik ten padl trupem w 1925r, juz za wladzy Bolszewii. Moj wlasny ojciec wzial sie do robienia dzieci rownie pozno: siostra- 1936r i ja- 1947r. Zona byla co prawda o 11 lat mlodsza tym niemniej trzeba podziwiac wydolnosc seksualna w tak starym mezczyznie. Podobno nader czesta u Polakow powracajacych z Sybiru w dawnych latach. Ja mam 66 lat a ile Pan Szanowny liczy sobie latek? ;)
"Nie pozwol aby Cham gownem prychal miast je sam polykac"
- Hr Mendewesz

mjrzew50

  • Новичок
  • *
  • Сообщений: 3
To mój dziad rodzony , ale nie wiem jaką nieścisłość Pan w tym widzi : dziadek urodzony w 1887 roku w czasie wybuchu rewolucji miał 30 lat , jak urodził się mój tata to miał 35 lat , a więc mężczyzna w sile wieku , nie staruszek , jak ja się urodziłem to tata miał również 34 lata , ja w tej chwili mam 56 , w/g mnie wszystko jest uporządkowane i ok. - należy oczywiście wziąć pod uwagę że jeden żył w czasach pierwszej wojny światowej , wojny polsko - rosyjskiej , rewolucji październikowej , drugi w czasie drugiej wojny światowej które nie sprzyjały małżeństwom i rozrodowi wszystkich rodzin - pozdrawiam Mirosław
« Последнее редактирование: 28 Сентября 2013, 14:54:24 от Ўладзіслаў Вяроўкін-Шэлюта »